Darmowa wysyłka już od 2500 złotych
architekt wnętrz - wizualizacje 3d
profesjonalny montaż
+48 731 800 805
Strona główna » Zasady wysyłki
Kategorie
Szukaj
Salon stacjonarny Interio Włoszczowa

Zasady wysyłki



 

Dostawa lub odbiór osobisty wybierany jest przy finalizacji zakupu. Koszty dostawy naliczane są przez system automatycznie. Ceny dostawy podane są w wartości brutto.


Tabela kosztów dostawy kurier


 

Wartość zamówienia

Ilość palet/waga

Koszt dostawy na terenie całej Polski (ceny brutto automatycznie naliczane przez system)

Do 2500 zł

1 paleta do 1100 kg

150,00 zł (za każdą paletę)

Powyżej 2500 zł

Bez względu na ilość palet i wagę

BEZPŁATNIE

 


Zasady wysyłki towarów ponadgabarytowych

 


Dla towarów, których wymiary są większe niż paleta EURO (120 cm x 80 cm) ustalane są indywidualne koszty dostawy. NIE OBOWIĄZUJE DARMOWA DOSTAWA. Produkty oznaczone są w sklepie jako "produkt ponadgabarytowy". Koszt transportu naliczany przez system jest kwotą szacunkową. Realizacja zamówienia następuje po akceptacji przez Klienta indywidualnych kosztów dostawy.


 


Tabela kosztów odbiór osobisty



 

Odbiór osobisty jest możliwy w siedzibie sklepu (29-100 Włoszczowa, ul. Partyzantów 114A) po potwierdzeniu przez sklep dostępności towaru (3-10 dni od złożenia zamówienia)


 

Wartość zamówienia

Koszt przygotowania do odbioru

Do 500 zł

30.00 zł

Powyżej 500 zł

BEZPŁATNIE

 




Realizacja zamówienia oraz terminy

 

  • zamówienie jest realizowane po zaksięgowaniu wpłaty: zaliczki, za całość zamówienia lub akceptacji przez system płatności online

  • towar jest dostarczany w ciągu 3-14 dni roboczych

  • w przypadku przedłużenia terminu dostawy klient jest informowany mailowo



 

Zasady, terminy i procedury dostaw


 

  • towar ze względów bezpieczeństwa dostarczany jest na bezzwrotnych paletach (nie wysyłamy płytek oraz dekoracji w zwykłych paczkach)

  • przesyłki są ubezpieczone

  • dostawa firmą spedycyjną odbywa się w dni robocze w godzinach od 7:00 do 15:00

  • dostawa nie obejmuje wniesienia towaru – dostawa pod dom, blok

  • Odbiorca musi otrzymać od kierowcy list przewozowy z podpisem osoby dostarczającej – zachowaj list przewozowy

  • Przesyłkę należy sprawdzić przy odbiorze, czy towar jest zgodny co do ilości oraz nie jest uszkodzony.

  • W przypadku uszkodzeń lub braków, należy zażądać od kierowcy spisania PROTOKOŁU USZKODZEŃ zrobić dokumentację zdjęciową oraz przesłać informacje na emaila reklamacje@interio.com.pl w ciągu 24 godzin od dostawy.


Przejdź do strony głównej
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na wskazany przeze mnie adres e-mail
 

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu